»Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom.«
»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»To delo, ki me prikazuje, kako streljam na dva priseljenca, če je to umetniško delo, me ne nasmeji. Zakaj za vraga bi me to nasmejalo?«
»Kako v urbanem kontekstu vzpostaviti stik z naravo, z naravnim, s svojim izvorom, s svojo avtentičnostjo? Kako vzpostaviti umetniško delo zunaj običajnih sodobnoplesnih konceptov? Nam to narekujejo pogoji dela ali naš notranji vzgib ali klic po spremembi?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju